Najczęściej zadawane pytania

Zanim napiszesz do nas maila, upewnij się czy nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie poniżej :)

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

Nie musisz się rejestrować i zakładać konta klienta, by zamawiać. Warto jednak poświęcić kilka chwil i zarejestrować swój adres mailowy, ponieważ otworzy to przed Tobą dużo większe możliwości zakupowe.

Czy mogę zamówić paczkę za granicę?

Produkty z My Music Shop są wysyłane na terenie całego świata. Wysyłka za granicę odbywa się listem ekonomicznym lub priorytetowym. Koszty takiej paczki są zależne od wagi przesyłki oraz od kraju do którego zamówienie ma być wysłane.

SPRAWDŹ ILE BĘDZIE KOSZTOWAĆ TWOJA PACZKA: http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

WAŻNE: 1CD = ok. 0,2 kg

Opłatę za przesyłkę należy doliczyć do ceny zamówienia i przelać na nasze konto.

Jakie są sposoby przesyłki i czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Nasz sklep oferuje szeroki wybór dostarczenia paczek. Od zwykłego priorytetu Poczty Polskiej, przez Paczkomaty InPost, aż do kuriera DPD.

Sposób wysyłki Za pobraniem Płatność z góry
Kurier DPD TAK TAK
Paczkomaty InPost TAK* Tak
List polecony priorytetowy (Poczta Polska) NIE TAK

*Upewnij się, że wybrany Paczkomat ma opcję " za pobraniem"

 

Czas dostawy:

  • Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru i wynosi od 24 godzin do 30 dni roboczych.

 

Gdzie znajdę dane do przelewu?

Zajrzyj: https://www.mymusicshop.pl/pl/i/Czas-i-koszty-dostawy/12

 

Czy mogę anulować zamówienie?

W przypadku chęci anulacji zamówienia, w niedługim czasie po jego złożeniu, wystarczy napisać do nas maila na bok@mymusicshop.pl , podać nr zamówienia i napisać, że zamówienie ma zostać anulowane. Jeżeli pieniądze zostały już przelane na nasze konto, należy podać od razu nr konta, na które pieniądze mają zostać zwrócone.

 

Dlaczego nie otrzymałem płyty, pomimo że wybrałem opcję „ wysyłka w przeciągu 24h” i zapłaciłem z góry?

Część płyt w naszym sklepie sprzedawana jest w PREORDERZE, czyli w przedsprzedaży. Co to oznacza? Płyty można zamawiać, ale zostaną one wysłane na kilka dni przed premierą płyty. Często na płytę trzeba czekać nawet więcej niż 30 dni. Więc zanim zaczniesz się martwić, dlaczego płyty nie ma, przeczytaj uważnie OPIS PRODUKTU, który znajduję się pod każdym z towarów. Zawarta jest tam informacja o dacie premiery oraz rozpoczęcia wysyłki. PAMIĘTAJ również, że zamówienie w preorderze nie oznacza, że paczkę otrzymasz przed oficjalną premierą.

Jeżeli jednak produkt jest w regularnej sprzedaży i następuje opóźnienie w dostarczeniu prosimy o kontakt telefoniczny na nr: 734 469 969 lub mailowy: bok@mymusicshop.pl. Pamiętaj o podaniu nr zamówienia!

 

Dlaczego, jak zamówiłem 2 płyty otrzymałem tylko jedną?

Za to możemy jedynie serdecznie przeprosić i usprawiedliwić się tym, że każdy z nas jest tylko człowiekiem i zdarzają nam się pomyłki. W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny na nr: 734 469 969 lub mailowy: bok@mymusicshop.pl. Pamiętaj o podaniu nr zamówienia!

 

Dostałem połamaną płytę/ dostałem nie ten produkt, który zamawiałem, co robić?

Zapewniamy, że wszystkie płyty od nas wychodzą całe i pakowane są w koperty z folią bąbelkową. Niestety, nie mamy wpływu na to co z tymi paczkami dzieje się podczas transportu do Państwa.
W przypadku naruszonego lub nieprawidłowego produktu mogą Państwo złożyć reklamację. Prosimy o kontakt mailowy: bok@mymusicshop.pl. Pamiętaj o podaniu nr zamówienia, napisanie co jest nie tak. Następnie prosimy o odesłanie towaru do nas i czekanie na właściwą paczkę.

 

Jeżeli zamówiłem produkt w PREORDERZE oraz produkt już dostępny, to czy dostanę 2 paczki czy jedną?

Zamawiając rzeczy w PREORDERZE musicie się uzbroić w cierpliwość i czekać na jedną paczkę w okolicach daty premiery danego towaru ( czas doręczenia przesyłki zależy od wybranej formy doręczenia oraz od kolejności składania zamówień ).

 

 

Produkt Tygodnia
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl